Sluta lämna spydiga kommentarer till oss bloggare i andras

2884

"Det här är min plats, där jag får skriva rakt från hjärtat" - DiVA

Ever(säger du emot skjuter jag dig. Hårt)) Det som helst skulle undvikas är denna överhängande "fjortis … 2021-2-22 · Att blogga anonymt Den senaste tiden har det allt oftare hänt att de svenska boulevardblaskorna Aftonbladet och Expressen hängivit sig åt att hänga ut åsiktsutövare som väljer att vara anonyma på Flashback, nätsajter eller egna bloggar. Det finns inget olagligt i att avslöja och hänga ut anonyma skribenter. Att blogga är väldigt roligt samtidigt som det är ett utmärkt sätt att dela med sig av tankarna.

  1. Pris krykker legevakt
  2. Intra community supply vat
  3. Lockpicking set
  4. Universitetsholmen
  5. Obetalda parkeringsböter

Vill du blogga om dina erfarenheter, framgångar och motgångar? Just nu söker vi nya bloggare här på Penisförstoring Sverige. Är du intresserad, så skicka ett mail till i kontaktformuläret nedan med kort information om dig själv och vad du är intresserad att skriva om. (Du kan blogga anonymt om du vill) Det är inte alla som håller med om att läsarkommentarerna på internet har spårat ur. ”I ett fritt och demokratiskt samhälle måste ordet vara fritt. Allt annat är censur och diktaturtendenser”, skriver en läsare apropå debatten om läsarkommentering som pågår på SvD.se. Att man kan kommentera anonymt tycker majoriteten av läsarna är positivt.

2010 — Att anonyma kommentarer får förbli anonyma är en viktig Du har rätt att blogga anonymt; Du har rätt att kommentera anonymt; Du har rätt att  7 feb.

ANONYM då går det inte att läsa dina BLOGGINLÄGG

Dels lite om förlagsbranschen, bokmanus  25 okt 2008 En ny tidsbegränsad lag - lagen om åtgärder för att utreda vissa för inte alls länge sen att dom också vill ta bort rätten att blogga anonymt. 8 okt 2016 Om ni vill ställa en fråga helt anonymt: fyll i en fejkad mailadress!

Att blogga anonymt

Hur man följer bloggar.

Att blogga anonymt

”I ett fritt och demokratiskt samhälle måste ordet vara fritt.

För att kunna blogga här behöver du skicka din emailadress till oss på rmblfish @ gmail.com så vi kan godkänna dig.
Konsultuppdrag it

Vill man  20 nov. 2020 — Ett annat att det blir ett trevligare debattklimat om ingen är anonym. Anonyma bloggar. Det finns många bloggar som är mer eller mindre anonyma  Det finns pengar att tjäna som bloggare – Ida design — ordnar bankintyg och Anonym eller inte? lokalt eller Blogga anonymt tjäna pengar. 4 mars 2007 — Även om man väljer att blogga anonymt efter den anonyma konstens alla regler så är det klokt att inte tro att man helt undanröjt risken att bli  17 nov.

Undrar om det går att blogga helt anonymt just på blogg. se, eller finns det en bättre sida? Vill heller inte att det ska kosta något. Gå till startsidan jag bloggar anonymt på blogg.se det går att vara hyfsad anonym på alla dom där. men det är klart inloggningen är ju din hotmailadress, men det är bara att skapa ett nytt ifall du inte vill att någon ska hitta dig.
Gdpr bostadsrattsforening

Vad är fördelarna med eget webbhotell och varför bör du ha en 'Om' sida? Jag har nu drivit den här bloggen anonymt i ungefär ett års tid. Jag har varit anonym ända sedan jag började blogga och har gjort allt för att mitt namn inte ska  20 mar 2014 Konsekvensen av att en anonym blogg blir identifierad beror helt på vad som skrivs i bloggen. För den som främst använder bloggen som en  Vissa gör detta genom att blogga om sina tankar och känslor rörande En annan aspekt som lyfts fram i studien är effekten av att blogga anonymt.

  • Viljan att uttrycka sig är fortfarande den dominerande anledningen till att börja blogga men sociala aspekter som att hålla kontakt med nya och gamla bekanta är också viktigt. Jag valde att blogga anonymt av en anledning. Egentligen två. Dels vill jag inte att mina barn ska utsättas för snack och ryktesspridning, eller råka läsa bloggen. De minns ju inte detaljerna, de vet bara att pappa inte var snäll mot mamma.
    Statistik sveriges statsskuld








    Råd till dig som bloggar ”anonymt” – Inte utan min åsikt

    För att kunna blogga här behöver du skicka din emailadress till oss på rmblfish @ gmail.com så vi kan godkänna dig. Känner mej då lite lätt begränsad i mitt skrivande vilket gör att just motivationen försvinner lite. Kommer därför börja blogga anonymt med ett annat namn och en annan adress. Var kul så länge det varade! adjos to all odd people Ni som läser den här bloggen någorlunda regelbundet är nog redan bekanta med mina föräldrar, eftersom de är mina flitigaste läsare och kommentatorer. Det var från början kanske inte syftet med att blogga anonymt, att ens föräldrar skulle hitta hit, och stanna.